Andrea

1 perc

PR, kommunikáció témaajánló

szak: PR, Kommunikáció

téma: Hírnév építés a légitársaságoknál

A dolgozat alapkoncepcióját az adná, hogy a légitársaságok, miként járulnak hozzá szolgáltatásuk minőségével, pontosságukkal és kártérítés-kezelésük hatékonyságával hírnevük építéséhez, megtartásához.

Felmerülő kérdések:

Van-e különbség a fapados és prémium légitársaságok között hírnév szempontjából?

Eltér-e a hírnévépítő marketingkommunikáció és a valóság az egyes légitársaságoknál?

linkek a kezdeti ötleteléshez:

https://airportal.hu/a-vilag-legjobb-legitarsasagai-egy-utasok-jogaival-foglalkozo-ceg-rangsora-alapjan/

https://gvh.hu/pfile/file?path=/gvh/versenykultura_fejlesztes/tamogatott_programok/tamogatott_programok/Tanulmany.pdf9&inline=true

http://epa.oszk.hu/02600/02694/00074/pdf/EPA02694_rtk_2017_02_151-166.pdf

http://azutazo.hu/szegyenpadon-a-ryanair/

https://www.portfolio.hu/uzlet/20041220/top-10-story-2004-ben-8-a-repules-mindenkie-a-diszkont-legitarsasagok-terhoditasa-49173

https://helloflying.hu/fapados-vagy-premium-legitarsasag/

    1230
    0