téma: A 2019. évi önkormányzati választások eredményei és a médiahasználtság közötti összefüggések
szak: média, kommunikáció, politikatudomány

Jellemző kérdések:
A pártok milyen médiumokat preferáltak a választás során?
Milyen felületeken jelentek meg?
Milyen online és offline felületeket használtak?
Az országos médiumok hogyan tálalták az előzményeket és az eredményeket?
néhány link az ötleteléshez:
https://nepszava.hu/1157441_bauer-zsofia-politikai-kampany-az-online-terben
https://www.mediakutato.hu/cikk/2010_03_osz/08_internet_kampany
http://www.papp-vary.hu/reklam_marketing/Politikai_marketing_a_gyakorlatban_Az_onkormanyzati_valasztasi_kampanyok_tervezese_es_fo_kommunikacios_eszkozei.pdf
https://www.valasztas.hu/helyi-onkormanyzati-valasztasok-2019
https://www.sopronmedia.hu/cikkek/onkormanyzati-valasztas-2019-hirek-adatok
https://magyarnemzet.hu/onkormanyzati-valasztasok-2019/
http://www.szolnoktv.hu/onkormanyzati_valasztas_2019
https://pestisracok.hu/durvan-beleavatkozhatott-a-facebook-az-onkormanyzati-valasztasok-eredmenyebe/
http://www.atv.hu/belfold/20181128-orbant-kovetik-a-legtobben-vona-strategiajanak-kozeppontja-lett-a-facebook