Témaajánló: Média, politika, kommunikáció

October 30, 2019

 

téma: A 2019. évi önkormányzati választások eredményei és a médiahasználtság közötti összefüggések

szak: média, kommunikáció, politikatudomány

Jellemző kérdések:

A pártok milyen médiumokat preferáltak a választás során?

Milyen felületeken jelentek meg?

Milyen online és offline felületeket használtak?

Az országos médiumok hogyan tálalták az előzményeket és az eredményeket?

 

 

néhány link az ötleteléshez:

https://nepszava.hu/1157441_bauer-zsofia-politikai-kampany-az-online-terben

https://www.mediakutato.hu/cikk/2010_03_osz/08_internet_kampany

http://www.papp-vary.hu/reklam_marketing/Politikai_marketing_a_gyakorlatban_Az_onkormanyzati_valasztasi_kampanyok_tervezese_es_fo_kommunikacios_eszkozei.pdf

https://www.valasztas.hu/helyi-onkormanyzati-valasztasok-2019

https://www.sopronmedia.hu/cikkek/onkormanyzati-valasztas-2019-hirek-adatok

https://magyarnemzet.hu/onkormanyzati-valasztasok-2019/

http://www.szolnoktv.hu/onkormanyzati_valasztas_2019

https://pestisracok.hu/durvan-beleavatkozhatott-a-facebook-az-onkormanyzati-valasztasok-eredmenyebe/

http://www.atv.hu/belfold/20181128-orbant-kovetik-a-legtobben-vona-strategiajanak-kozeppontja-lett-a-facebook

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Recent Posts

November 12, 2019

November 6, 2019

October 29, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Follow Us
  • Pinterest
  • Facebook Basic Square